Основне меню
Для діток

Методики Open World при роботі з дітьми

Цілком природно, що сучасних батьків, які беруть на себе відповідальність про майбутнє своїх дітей, цікавлять конкретні методики, які використовуються при роботі з їхніми дітками.


Звичайно, принципам "старої школи" варто віддати належне, але у сучасному світі не можна надавати перевагу лише інформативній функції мови, тобто роботі над "топіками" (одноманітними завданнями з читання, преказу, вивчення нових слів тощо). Особливо це актуально при роботі з малятами. Тут величезне значення має ігровий метод.


Гра для дитини має приблизно таке ж значення, яке в житті дорослого відіграє діяльність, робота, служба. Зовні безтурботна гра вимагає від малюка максимум самостійності, творчості, швидкості реакції та мобілізації усього інтелектуального ресурсу.


Ігрові форми навчання дозволяють використати всі рівні засвоєння знань: від відтворюючої до творчо-пошукової діяльності. Для малюка це весела забава, а насправді таким чином відбувається інтенсивне опанування мови.


Впродовж років утримує популярність комунікативний підхід, який, відмінно працює в країнах Європи та США. Цей метод, як зрозуміло з його назви, спрямований на спілкування, і він дає чудові результати при роботі не тільки з дорослими, але і з дітьми.


Саме комунікативний підхід з деякими традиційними елементами викладання покладений в основу популярних британських підручників. Вони передбачають максимальне занурення в мовне середовище за допомогою зведення до мінімуму використання рідної мови. Основною метою тут є стимулювання дитини до спроб спілкування іноземною мовою, а потім і думання нею.


Дитячий напрямок у Мовному Клубі Open World орієнтований не тільки на здобуття мовних навичок, але також на розвиток творчої уяви, логіки та загального світогляду дитини. Оскільки мова дуже тісно переплетена з культурними особливостями країни, курс неодмінно включає країнознавчий аспект.


Всі методики, які ми використовуємо на дитячих заняттях, націлені на розвиток чотирьох мовних навичок: читання, письма, говоріння та аудіювання. При цьому великий акцент робиться на використанні аудіо- та відео-ресурсів, що в поєднанні з ігровими методиками дозволяє говорити про повну інтерактивність занять з іноземної мови.